خانه »»» درباره ما »»» راهبرد مشاركت شركت آب و فاضلاب كرمان
  • نویسنده: مدیریت
  • تاریخ: ١٣٩٩/٠٢/٠٦
  • بازدیدکننده: ٥٥٦

راهبرد مشاركت شركت آب و فاضلاب كرمان

راهبرد مشاركت شركت آب و فاضلاب كرمان

شركت آب و فاضلاب كرمان در جهت رسيدن به اهداف خود موارد ذيل را در دستور كار خود قرارداده است :

1-اين شركت در زمينه كيفيت خدمات خود ميز خدمت الكترونيكي كاملا مجزا و يكپارچه اي را تدوين ديده است كه در جهت بهبود ارائه خدمات و كاهش زمان به مشتركين عزيز  ارائه شده است .

2-در پورتال شركت كليه استانداردهاي مورد نياز اعم از كارپسند بودن ، شفافيت ،كيفيت خدمات تارنما ، دسترس پذيري تارنما ، دسترس پذيري اطلاعات ايجاد گرديده است .

3-كليه خدمات و اطلاعات دستگاه اطلاع رساني ها و بروز رساني اخبار و .... در سايت سازمان يكي از مهمترين اهداف اين سازمان مطرح شده است .

4-جهت خدمت رساني هتر ، رفع نواقص و دريافت نظرات كاربران ، امكان نظر سنجي و نظرسنجي در سطح ارائه خدمات را در سايت فراهم نموده است .

5-در پورتال شركت ، بيانيه حريم خصوصي و بيانيه سطح توافق خدمات وجود دارد.




تلفن:٣٣٢٢٤٨٠٠-٠٣٤ تلفن گویا: ۱۵۲۲

تلفن واحد اتفاقات آب و فاضلاب: ۱۲۲

پست الکترونیکی:Info(at)abfakerman.ir

کد پستی:٧٦١٦٨٣١١٨٦

آدرس: بلوار ۲۲ بهمن-ابتداي بلوار ساوه-شركت مهندسی آب و فاضلاب استان كرمان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان کرمان می باشد.

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد.


بازدید امروز: 556

بازدید دیروز: 1053

بازدید ماه: 37676

بازدید سال: 316294

بازدید کل: 2510449

شعارسال:

جهش تولید