جهش تولید با مشارکت مردم

عبدیان:

122 پنجره ارتباطی مردم با شرکت آب و فاضلاب است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با حضور در مرکز پاسخگویی ارتباط مردمی (122) با قدردانی از کارکنان این مرکز سامانه 122 را پنجره ارتباطی مردم با شرکت آب و فاضلاب دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، علیرضا عبدیان به تلاش های شبانه روزی کارکنان 122 اشاره کرد و خطاب به کارکنان این واحد گفت: پاسخگویی شبانه روزی کار بسیار سختی است و از اینکه همواره به طور مناسب پاسخگوی شهروندان هستید قدردان شما هستیم و امیدوارم بتوانیم پاسخگو و خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم و تابستان را به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاریم.
در ادامه این نشست صمیمانه؛ عبدیان با کارشناسان سامانه ۱۲۲ به گفت و گو پرداخت و از نزدیک مسائل و مشکلات مربوط به این حوزه را بررسی نمود.

image_pdf
نسخه چاپی

این مطلب را به اشتراک بگذارید ...

https://abfakerman.ir/?p=6423

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدید‌ترین اخبار

جدید‌ترین اخبار