به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، مریم سیاری در این خصوص گفت: با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان ومشترکین آب و فاضلاب سامانه پيامكي 100033220033 به منظور دريافت شکایات، انتقادات و پيشنهادات در حوزه امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان راه اندازي شد.
وی افزود: مراجعه كنندگان و دريافت كنندگان خدمات مي توانند شكايات،انتقادات و پیشنهادات خود را از طريق این سامانه به مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمان منتقل کنند.
مدیر برنامه ریزی امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان تصریح کرد: پيش از راه اندازی اين سامانه، برای مراجعه كنندگان این امکان وجود داشت که به صورت حضوری شکایت خود را ثبت کنند و یا از طریق صندوق هاي پيشنهادات و انتقاداتی که در امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان تعبیه شده برای ثبت نظرات خود اقدام کنند که از این پس با راه اندازي اين سامانه دريافت كنندگان خدمات آب و فاضلاب در سريعترين زمان ممكن می توانند نظرات خود را به مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمان انتقال دهند.
وی افزود: مراجعه كنندگان و دريافت كنندگان خدمات مي توانند شكايات،انتقادات و پیشنهادات خود را از طريق این سامانه به مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمان منتقل کنند.
مدیر برنامه ریزی امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان تصریح کرد: پيش از راه اندازی اين سامانه، برای مراجعه كنندگان این امکان وجود داشت که به صورت حضوری شکایت خود را ثبت کنند و یا از طریق صندوق هاي پيشنهادات و انتقاداتی که در امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان تعبیه شده برای ثبت نظرات خود اقدام کنند که از این پس با راه اندازي اين سامانه دريافت كنندگان خدمات آب و فاضلاب در سريعترين زمان ممكن می توانند نظرات خود را به مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمان انتقال دهند.